25 maj 2008

Mors dag

Barnen kom hem från farmor & farfar 12:30 idag där dom har spenderat natten, då jag var ut & svängde mina ludna igår. Det var inte speciellt roligt, så jag drog hem ganska tidigt. Eller rättare sagt jävligt tidigt, 00:31 var jag hemma. Jag var alltså på Bodensia där de hade arrangerat Ladies night, med strippor, sexleksaksförsäljare and so on. Sen var det inget mer. Typ.

Galna brudar stod och halvt våldtog de dansande muskelpaketen, endast iförda vita, minimala kallingar. (Alltså grabbarna) Very tooooight, om man säger så. Inte ens speciellt sexigt heller om ni frågar mig, en karl ska ha boxer eller vad fan som helst, inte "småkalsonger".

Nåja, bruttorna var nöjda vilket är såklart hela poängen. De dregglade, tittade, stönade, skrek och tafsade; blicken riktigt lös av hunger och det var näst intill lite pinsamt att stå och se på hur de likt djur fullkomligt käkade upp hetingarna.

Men nu ska jag inte vara sån, det är klart att det ska få tafsas och bli wild n´crazy once in a while allt annat är ohälsosamt.

Jag har nog bara blivit för gammal helt enkelt..?


-jamenar.. why?!


Inga kommentarer: