30 maj 2008

Barnledig helg och på Måndag börjar allvaret; första arbetsdagen! Wehoo, det ska verkligen bli förjävla roligt faktiskt, efter 1 års studier samt 1 års föräldraledighet känns ledighet klart överskattat..
Jag har fört över lite bra musik i mobilen nu och jag måste faktiskt säga att I fucking love den already! En cool grej med nallen är att den har sk rörelsecensor, -så när det ringer stänger man av ljudet på telen genom att föra handen typ 5 cm ovanför den, fram och tillbaka en gång. Samma sak om man vill snooza vid alarm.

Dags att knoppa så jag orkar med morgondagens bravader. Bifogar en bild, eller rättare sagt; nu ska jag försöka lägga in en bild från mobilen genom att mms:a över den over here. Bilden föreställer en pappersbit där William skrivit bokstaven H. Min snutteplutt.


Tar den nu ¤ klick ¤..




HAHA -det funkade!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh hoppas första arbetsdagen gick bra : ) Många kramar /Sandra